donderdag 11 mei 2017

Omslagdoeksjaal...

6 mei. Al heel lang, ik denk een paar weken, wil ik jullie deze sjaal laten zien. Hij is al een poosje af maar er was steeds geen gelegenheid hem met jullie te delen. Breien doe ik het meest in de winter en haken in de zomer maar nu het zo lang koud bleef, bleef ik ook breien. 


Voor deze sjaal had ik 250 gram garen. Dat wilde ik helemaal opmaken. Het was even rekenen en puzzelen maar dat lukte precies. Hij is lekker breed en lang (en dus warm om te dragen) geworden. Het patroon was fijn om te breien en eigenlijk was hij best snel af. Ik geef je hieronder het patroon. 


Het is een engels patroontje en ik heb er snel een foto van gemaakt. Er is nu niet veel tijd om te schrijven want er zitten mannen hier te vergaderen en die willen koffie en straks een lunch ;-) Kom je er niet uit, dan hoor ik het wel. Vertalingen vind je overal. K is recht en P is averecht. Succes!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten