zondag 30 april 2017

Pedicure...

18 april. Dinsdag, de dag na Pasen was een dag van losse eindjes. Zoon en zijn dochters waren met Pasen gezellig geweest en er lag veel speelgoed om op te ruimen. Normaliter doen ze dit altijd zelf maar dit keer was het er niet van gekomen. Ik ruimde alles op en maakte het huis schoon. Daarna was het tijd voor de pedicure.  Zo af en toe permitteer ik dat.



Na de pedicure kon ik nog net even de wasmachine voor de tweede keer aanzetten en mijn boodschappentas pakken. Daarna was het tijd voor de kapper. Een flink stuk werd van mijn haren afgeknipt. Echt een flink stuk. Ik was veel te lang niet geweest. Daarna de boodschappen want die komen niet vanzelf naar binnengewandeld.


Gekapt en gelakt zette ik mezelf in de auto. Dit keer was de reis naar de verjaardag van schoonzus. Een jonger zusje van de man. Ze vond het leuk dat ik kwam koffiedrinken. Het was rustig zodat we konden napraten over het overlijden van haar moeder en over hoe alles verlopen was.
-
Je kunt nog meedoen met de give away van 11 april

Geen opmerkingen:

Een reactie posten