vrijdag 28 april 2017

Stress...


15 maart . Lieve help, wat kan een mens zichzelf toch veel stress bezorgen. Ik stuurde voor de geboorte van het 
kleinkind een pakket naar Zuid-Afrika. De verzendkosten verschilden veel van de vorige keer. Eerst 
begreep ik niet waarom, maar bij thuiskomst werd alles duidelijk. Ik was de helft vergeten in te pakken. Goede raad was duur en daarom nog maar een pakket gemaakt. Het kan niet zo zijn dat een klein jongetje een broertje krijgt en dat er in de doos van oma en opa niet iets voor hem zit. Toch? Er kwam een nieuwe doos en ook die werd volgestopt met leuks en lekkers (drop voor papa) en vervolgens weer bij het verzendpunt hier om de hoek gebracht. 


Een tabakswinkel waar steeds meer plaats komt voor andere activiteiten. Stomerij, tijdschriften, voetbalspullen en nu ook verzendpunt voor DHL. En daar waar het eerste pakket binnen de tijd aankwam (dat is ook altijd maar de vraag) duurde en duurde het voordat het tweede arriveerde. Volgens de code had het er allang moeten zijn maar dat was dus niet zo. De code bleek maar te werken tot Duitsland. Duitsland? Het moest naar Z-A. Lang verhaal kort: in Duitsland werd alles verzameld tot er een vliegtuig langskwam om de spullen mee te nemen. Ik vond het maar een raar verhaal. Tot op heden is er nog geen pakket gearriveerd bij het kind en zijn kinderen. Ik vind het zo vervelend en krijg er zoveel stress van dat ik gezworen heb dat dit de laatste keer was. -
Je kunt nog meedoen aan de give away waar ik over schreef in het bericht van 11 april. Idee?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten