dinsdag 4 april 2017

School...

10 maart. Na het schooltje spelen waarbij ik steeds de klas uitgestuurd werd wegens praten ;-) besloot de juf er maar mee te stoppen want dit ging niks worden (haar woorden). We konden niet buitenspelen want het goot van de regen en daarom maakten we nog wat popjes.Die van mij zie je  hieronder. Het was eerst een tovenaar, toen een prins en tenslotte eindigde hij als buurman tijdens het spelen. Want o o wat hebben ze er mee gespeeld. Urenlang. Heerlijk om te horen wat de knijperpopjes allemaal voor avonturen beleefden. 


Het haar van de vorige mama werd geplakt (zie bericht gisteren) en werd er een vriendin gemaakt. Want mama's hebben altijd vriendinnen volgens de klein meisje ;-) Vriendin was meteen ook zwanger. Was dat van de buurman? De prins? Toen ik vroeg wie de papa van de baby werd zei klein meisje beslist: nee joh, dat heeft de tovenaar gedaan. Die heeft een konijnenbaby in haar buik getoverd. Ach natuurlijk, hoe kon ik dat niet weten... (de knoop is de baby)


Er werden steeds meer en meer popjes gemaakt. Totdat de knijpers op waren. Hiervoor heb ik een voorbeeld neergelegd welk soort wij gebruikten. Ik kocht ze ooit bij Loods 5, maar ik denk dat je ze wel op meerdere plaatsen tegen zult komen. 


Zoals gezegd speelden de meisjes urenlang met de popjes. Ze beleefden veel avonturen en toen de dames weer naar huis gingen, moesten ze mee natuurlijk. Later hoorde ik van onze zoon (hun vader) dat ze er thuis nog steeds regelmatig mee spelen. Hoe leuk is dat? :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten