zaterdag 4 februari 2017

Haken

Ik moet er zelf een beetje om lachen maar ik ben nog steeds bezig met een inhaalrace. Langzaam maar zeker denk ik 'bij' te kunnen zijn en wat achterover te kunnen leunen maar nee, dan gebeurt er weer wat. Vraagt iets mijn onverdeelde aandacht en daar zie ik vervolgens mijn goede voornemen de deur uitvliegen. Vorige keer dacht ik dat ik alle berichten voor januari geschreven had, totdat ik zag dat ik dertig berichten geplaatst had. En volgens mij heeft januari toch echt 31 dagen. Dussss, is dit dan echt de laatste voor januari.


Ik hoop alleen dat jullie nu niet denken dat ik deze col eerder liet zien want dat is niet zo. Het garen is wel hetzelfde trouwens. Daar zit nog een grappig niet zo grappig verhaal aan vast. Vorig jaar zag ik het in de winkel en omdat het zo lekker zacht aanvoelde kocht ik 5 bollen van 100 gram. Ik dacht niet echt goed na en kocht er later nog 5. Wat moet een mens met 1000 gram zachte wol? Nou, flink doorhaken en breien dan maar. Gelukkig vind ik dat geen straf om te doen. Zo hier en daar een toertje tijdens het journaal om 20.00 uur. Tijdens de koffie een paar steekjes. Als er koffievisite is die ook haar werk meebrengt. Al met al kun je nog best veel voor elkaar krijgen. Zoals deze leuke col bijvoorbeeld.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen