zaterdag 7 januari 2017

Weggever van de maand...

Goedemorgen allemaal! Hoe is het met jullie? Is het wit buiten? Hier stelt het niet veel voor. Van gladheid is geen sprake. De fietsers die langsrijden zie ik niet glibberen en glijden. Gelukkig maar. 


In het nieuwe jaar start ik met een nieuwe rubriek hier op mijn blog. Eén keer per maand zal ik iets weggeven. In januari is dat het boek van Marie Kondo. Het is gelezen en nog eens gelezen. Het was op reis en nu weer terug. Hier is het niet meer nodig. Zou jij het willen hebben? Laat me dat dan weten. Je hoeft er niks voor te doen en iedereen mag meedoen. Ook als je al eerder won. Je kunt meedoen tot zondagavond. Maandag maak ik hier de winnaar bekend. Fijne zaterdag! 


2 opmerkingen:

  1. Hier was het ook wit vanmorgen , maar nu is het aan het dooien en ziet het er al niet meer zo mooi uit.
    Nou dan waag ik maar een gokje, heb het boek van Marie Kondo nog nooit gelezen, wel veel over gehoord.
    En eigenlijk kan ik wel wat opruimhulp gebruiken.
    Tineke ik zag dat je op mijn engelstalig blog had gekeken, kijk ook eens bij mijn andere blog , daar vertoef ik het meest.
    Fijn weekend,
    lieve groet,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet mee, want ik heb niks met Marie Kondo. Maar ik las het boek en ben wrschlk toch enigszins beïnvloed, haha.
    Wat een leuk idee, je nieuwe rubriek

    BeantwoordenVerwijderen