maandag 9 januari 2017

Uitslag van de give away

Geheel in stijl zal ik Marie bedanken voor haar hulp. Je moet de inhoud van dit boek kennen om te weten hoe grappig dit is en hoever ze met bedanken gaat. Vandaag zeg ik: Dank voor je hulp bij het netjes houden van mijn huis, Marie. Wegdoen per categorie was voor mij die altijd opruimt per kamer een eyeopener. Eerst wegdoen en dan opbergen vond ik ook sterk.


Er deden twee mensen mee met de give-away. Een van de twee wilde het boek niet en daarom hoefde er dit keer geen hoge hoed aan te pas te komen. Mapi wil jij me je adres sturen? tinekehendrikse@hotmail.com Het boek komt dan zo snel mogelijk naar je toe.


De tekeningen zijn van mijn hand. Ik koop een keer in de zoveel tijd een stapel dummies in de witte boekenwinkel hier in het dorp. Daar tekenen ik rondjes in (rond een schoteltje) en als ik zin heb ga ik ze invullen. Als het boek vol is, pak ik het volgende. Soms maak ik een 'foutje' en soms gaat het goed.

1 opmerking:

  1. Oh wat leuk, kan het denk ik zo goed gebruiken.
    Ben nu al helemaal blij, ben zo benieuwd, wat een goed begin van het nieuwe jaar !


    Lieve groet,
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen