woensdag 4 januari 2017

Haken en inhaken

Vandaag laat ik jullie deze col zien. Ik haakte hem van garen dat ik vorig seizoen bij Zeeman kocht. Het voelde zo zacht en comfortabel. Voor deze col heb ik 300 gram gebruikt. De kleur komt niet goed tot zijn recht op de foto. In het echt is hij veel lichter en meer pastel zal ik maar zeggen. De col is de koop in mijn winkeltje. Mocht je er interesse in hebben dan kun je mailen naar: tinekehendrikse@hotmail.com


Mocht je hem liever zelf haken dan heb ik hier het patroontje voor je. Het komt uit een boekje dat ik vond in de kringloopwinkel. Er staan 250 steken in en daar koos ik deze uit.


Kleine uitleg bij de steken: Het rondje staat voor een losse. De streepjes met een klein streepje erdoor staan voor een stokje. Het patroon is een meervoud van 3 + 1 kantsteek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten