donderdag 26 januari 2017

Breien

Het is lang geleden, ik denk zo'n jaar of zes zeven acht geleden, dat ik begon met het breien van deze babymutsjes. Ik had het nooit eerder gedaan. Dit patroon zag er zo eenvoudig uit (op papier) dat ik het wel aandurfde. Ik begon er aan en voor ik het wist was het klaar. Ik gaf het aan een kindje dat net geboren was. Het werd goed ontvangen, de mama vond het leuk en vroeg of ik er nog een paar wilde breien. 


Van het een kwam het ander. Ik gaf ze weg, daarna verkocht ik ze in mijn winkeltje-aan-huis en nu zijn dit de laatsten die over zijn. Voorlopig zijn ze nog te koop maar misschien komt er een goed doel langs, dan geef ik ze daar aan. Ik ga in ieder geval geen nieuwe mutsjes breien. Hoewel... zeg nooit nooit. Voorlopig in ieder geval niet meer. Voor nu geniet ik van de vrolijke foto bij dit verhaal. Fijne donderdag!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen